Voorbereidingen, stress, en aftellen!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Tamara Kan - WaarBenJij.nu Voorbereidingen, stress, en aftellen!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Tamara Kan - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen, stress, en aftellen!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Januari 2015 | Nederland, Almere Stad

Nog 4 dagen en 1 nacht en dan is het al zo ver! Dan stap ik met al mijn koffers en spullen in de auto met mijn ouders en gaan wij op weg. Mijn ouders brengen mij naar de bestemming en reizen dan zelf verder door. Ik ga naar Watchet, Somerset. Nog nooit van gehoord? Ik ook niet!!

Watchet is een plaats in Zuid-west engeland en bevindt zich in het graafschap Somerset. Het telt maar liefst 4400 inwoners Het heeft een haventje en veel mooie landschappen. Ook is er een dierentuin, waar ik mijn stage zal gaan doen. Tropiquairia zoo. Hier mag ik gaan helpen met het inrichten van de verblijven van de ringstaart maki's en andere primaten.

Op dit moment ben ik mij aan het voorbereiden op de reis. Ik ben nog nooit alleen in het buitenland geweest, laat staan 2,5 maand! Checklisten liggen klaar, spulletjes worden vast verzameld, vrienden die verder weg wonen komen langs om afscheid te nemen. Pfoee, het komt nu wel heeeeel erg dichtbij allemaal...

Voor ik weg ga zal ik nog een kleine update plaatsen.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en dit gaat helemaal goed komen!!!

  • 25 Januari 2015 - 22:58

    Max Kan:

    He, wat een verrassing. Niet dat je naar Engeland gaat voor stage (...), maar wel dat je een blog begint. Leuk, 'k ga het volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Girl from the country of cheese and cows, hungry to unravell the worlds deepest secrets and taking the first step in discovering herself and creating herself by taking part in an intersnhip in a little village called Watchet, Somerset.

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 1976

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 16 April 2015

Watchet,Somerset

Landen bezocht: